Рада Суддів
України

uaUA enEN
Документи

17.09.2018

Рішення РСУ № 60 від 17 вересня 2018 року "Щодо схвалення Меморандуму про співробітництво між НАЗК та РСУ"

РАДА СУДДІВ УКРАЇНИ

17 вересня 2018 року м. Одеса

Р І Ш Е Н Н Я № 60

Заслухавши та обговоривши інформацію Голову Ради суддів України Ткачука О.С. щодо схвалення Меморандуму про співробітництво та обмін інформації між Національним агентством з питань запобігання корупції та Радою суддів України, відповідно до статті 133 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», Положення про Раду суддів України, затвердженого X позачерговим з’їздом суддів України16 вересня 2010 року (із наступними змінами), Рада суддів України, Рада суддів України

в и р і ш и л а:

Інформацію Голови Ради суддів України Ткачука О.С. щодо схвалення Меморандуму про співробітництво та обмін інформації між Національним агентством з питань запобігання корупції та Радою суддів України взяти до відома.


Голова Ради суддів України                    О.С. Ткачук

Дивитися Завантажити

17.09.2018

Рішення РСУ №59 від 17 серпня 2018 року "Щодо Всеукраїнської акції для школярів 1-4 класів"

РАДА СУДДІВ УКРАЇНИ

17 вересня 2018 року м. Одеса

Р І Ш Е Н Н Я № 59

З нагоди професійного свята – День юриста-2018 – Асоціація розвитку суддівського самоврядування України (АРССУ) проводить Всеукраїнську акцію для школярів 1-4 класів "Урок справедливості".

Під час уроку відбудеться презентація нового мультфільму про суд, знятого в рамках грантового проекту "Підвищення обізнаності дітей з діяльністю судів" за підтримки Програми USAID "Нове правосуддя". Школярі зможуть спробувати себе у ролі суддів та чесно вирішити спір.

Заслухавши та обговоривши інформацію Голови Ради суддів України Ткачука О.С. та члена Ради суддів України Жука А.В. про проведення Всеукраїнської акції для школярів 1-4 класів "Урок справедливостіС", відповідно до статті 133 Закону України "Про судоустрій і статус суддів", Положення про Раду суддів України, затвердженого X позачерговим з’їздом суддів України 16 суддів України 14 березня 2017 року, Рада суддів України в и р і ш и л а:

Підтримати ініціативу Асоціації розвитку суддівського самоврядування щодо проведення Всеукраїнської акції для школярів 1-4 класів «Урок справедливості».


Голова Ради суддів України                      О.С. Ткачук

Дивитися Завантажити

17.09.2018

Рішення РСУ № 58 від 17 серпня 2018 "Про проведення конкурсу малюнку і твору серед школярів"

РАДА СУДДІВ УКРАЇНИ

17 вересня 2018 року м. Одеса

Р І Ш Е Н Н Я № 58

Заслухавши та обговоривши інформацію Голови Ради суддів України Ткачука О.С. про проведення конкурсу малюнку і твору серед школярів на тему: «Правосуддя» у рамках відзначення Дня працівників суду, відповідно до статті 133 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», Положення про Раду суддів України, затвердженого X позачерговим з’їздом суддів України 16 суддів України 14 березня 2017 року), Рада суддів України в и р і ш и л а:

Провести Всеукраїнський конкурс малюнку і твору серед школярів на тему: «Правосуддя» у рамках відзначення Дня працівників суду.


Голова  Ради суддів України                                   О.С. Ткачук

Дивитися Завантажити

17.09.2018

Рішення РСУ № 57 від 17 вересня 2018 року "Щодо здійснення нападу на суддю Святошинського районного суду міста Києва"

РАДА СУДДІВ УКРАЇНИ

17 вересня 2018 року м. Одеса

РІШЕННЯ № 57

14 вересня 2018 року ввечері біля власного помешкання було здійснено напад на суддю Святошинського районного суду міста Києва Дячука Сергія Івановича. На місті злочину працювала поліція, а інформація була внесена до Єдиного реєстру досудових розслідувань за частиною четвертою статті 296 Кримінального кодексу України (хуліганство) (дії, передбачені частинами першою, другою або третьою цієї статті, якщо вони вчинені із застосуванням вогнепальної або холодної зброї чи іншого предмета, спеціально пристосованого або заздалегідь заготовленого для нанесення тілесних ушкоджень). Суддю було госпіталізовано до однієї з київських лікарень.

Зважаючи на викладені обставини, Рада суддів України звернулася до правоохоронних органів щодо ретельного розслідування нападу і вжиття невідкладних заходів, аби нападника було затримано і притягнуто до відповідальності. Вже 15 вересня 2018 року особу, яка здійснила напад на суддю, поліцією було затримано. Ведеться слідство.

Разом з тим, Рада суддів України стурбована, що ті особи, які закликають до розправи над суддями, дедалі частіше переходять до конкретних дій.

Застосування фізичного насильства до суддів та інші ганебні вчинки, які створюють загрозу життю та здоров’ю суддів, стали непоодинокими випадками.

Вищий орган суддівського самоврядування через засоби масової інформації постійно звертає увагу громадськості на те, що побудова в Україні громадянського суспільства і правової держави неможлива без становлення суду, незалежність і охорону якого має забезпечувати кожний свідомий громадянин.

Ганебні випадки застосування фізичного насильства до суддів повинні викликати осуд з боку всього суспільства, оскільки це є неприпустимим в правовій та демократичній державі , адже насильство жодним чином не сприяє реформуванню судової системи, а навпаки, гальмує його.

Повага до суддів - це культура, яка формується роками, досягається правосудними рішеннями та розповсюджується серед громадян.

Згаданий в преамбулі Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод принцип верховенства права не може існувати без авторитету правосуддя, сприяти якому повинні, крім суддівської спільноти, і представники інших гілок влади та кожний свідомий громадянин.

Відтак, у зв’язку з нападом на суддю, Рада суддів України вкотре звертається до представників громадськості, політичних та державних діячів припинити виступи із закликами, які посягають на правосуддя, нівелюють зміст професії судді, культивують у суспільстві ненависть та агресію стосовно суддів і зводять нанівець усі зусилля щодо реформування і становлення судової влади загалом.

Слід пам’ятати, що у демократичному суспільстві висловлювання і дії, спрямовані на підрив авторитету і безсторонності суду засуджуються! Не мають підтримки і заяви про перевагу одних людей над іншими за будь-якими ознаками. Аналогічно ставиться до подібного і Рада суддів України.

Діючи від імені суддів держави, від імені тих, хто уособлює судову владу, Рада суддів України й надалі працюватиме над тим, щоб незалежність суддів, підтримувана прагненням людей до справедливого і чесного правосуддя, мала повагу з боку як представників законодавчої чи виконавчої влади, так і з боку приватних осіб.

Заслухавши та обговоривши інформацію Голови Ради суддів України Ткачука О.С. щодо здійснення нападу на суддю Святошинського районного суду міста Києва Дячука Сергія Івановича, що стався 14 вересня 2018 року, відповідно до частини восьмої статті 133 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" та Положення про Раду суддів України, затвердженого Х позачерговим з'їздом суддів України 16 вересня 2010 року (зі змінами), Рада суддів України в и р і ш и л а:

1. Інформацію Голови Ради суддів України Ткачука О.С. узяти до відома.

2. Визнати, що є недопустимим в правовій та демократичній державі Україна випадки застосування фізичного насильства та вчинення інших ганебних дій, які створюють загрозу життю і здоров’ю суддів.

ГоловаРади суддів України              О.С. Ткачук

Дивитися Завантажити

17.09.2018

Рішення РСУ №56 від 17 вересня 2018 року "Про результати розгляду звернення голови Апеляційного суду Дніпропетровської області"

РАДА СУДДІВ УКРАЇНИ

17 вересня 2018 року м. Одеса

Р І Ш Е Н Н Я № 56

Про результати розгляду звернення голови Апеляційного суду Дніпропетровської області Деркач Н.М. щодо порушень в організації роботи Жовтневого районного суду міста Дніпропетровська

31 липня 2018 року до Ради суддів України надійшло звернення голови Апеляційного суду Дніпропетровської області Деркач Н.М. щодо порушень в організації роботи Жовтневого районного суду міста Дніпропетровська в частині належної діяльності слідчих суддів у липні 2018 року.

Згідно відомостей, наданих Апеляційним судом Дніпропетровської області, протягом липня 2018 року Жовтневим районним судом міста Дніпропетровська до апеляційної інстанції надіслано 170 матеріалів, розгляд яких віднесено процесуальним законом до компетенції слідчого судді, для направлення на розгляд іншим судам першої інстанції у зв’язку із відсутності в Жовтневому районному суді міста Дніпропетровська повноважних слідчих суддів.

Резолюцією в.о. Голови Ради суддів України від 31 липня 2018 року члену Ради суддів України Мовчану Д.В. доручено провести розгляд звернення щодо організації діяльності Жовтневого районного суду міста Дніпропетровська з метою перевірки фактів, викладених у зверненні голови Апеляційного суду Дніпропетровської області Деркач Н.М.

Відповідно до статей 127, 133 Закону «Про судоустрій і статус суддів» з метою виконання завдань щодо здійснення контролю за організацією діяльності судів, 02 серпня 2018 року членом Ради суддів України Мовчан Д.В. проведено перевірку організації діяльності Жовтневого районного суду міста Дніпропетровська з питань, що стали підставою для звернення голови Апеляційного суду Дніпропетровської області Деркач Н.М. до Ради суддів України.

Виїздом до Жовтневого районного суду міста Дніпропетровська, членом Ради суддів України Мовчаном Д.В. проведено особисті бесіди з головою суду та керівником апарату суду, досліджено оригінали документів, які стосуються порушених у зверненні питань, зокрема: протоколи зборів суддів Жовтневого районного суду міста Дніпропетровська, графік відпусток працівників Жовтневого районного суду міста Дніпропетровська, штатний розпис Жовтневого районного суду міста Дніпропетровська, накази про відпустки суддів за травень-серпень 2018 року, узагальнення кількісного розподілу справ та матеріалів (далі – документація з роботи кадрів) та якості їх розгляду суддями Жовтневого районного суду міста Дніпропетровська за перше півріччя 2018 року.

Згідно пояснень, наданих головою Жовтневого районного суду міста Дніпропетровська Гончаренком В.М., зазначена ситуація утворилась через велику завантаженість на працюючих судів та відсутність у суді у зазначений календарний період часу достатньої кількості слідчих суддів із повноваженнями.

Перевіркою встановлено, що штатним розкладом Жовтневого районного суду міста Дніпропетровська передбачено 15 посад суддів. Станом на липень 2018 року у Жовтневому районному суді міста Дніпропетровська фактично мали повноваження зі здійснення правосуддя вісім суддів – Гончаренко В.М., Антонюк О.А, Мельниченко С.П., Шелестов К.О., Трещев В.В., Федорищев С.С., Ткаченко Н.В., Ходаківський М.П.

Із вказаних суддів слідчими суддями обрано чотири судді, а саме: Антонюк О.А., Трещов В.В., Федорищев С.С., Ходаківський М.П.

Згідно аналізу узагальнення кількісного розподілу справ та матеріалів (далі – документація з роботи кадрів) та якості їх розгляду суддями Жовтневого районного суду міста Дніпропетровська за перше півріччя 2018 року середньомісячне навантаження на одного суддю такого суду є значним. Так, у провадженні судді Гончаренка В.М. перебувало 207,27 матеріалів та справ; у провадженні судді Антонюка О.А. перебувало 382,55 матеріалів та справ; у провадженні судді Мельниченко С.П. перебувало 183,82 матеріалів та справ; у провадженні судді Шелестова К.О. перебувало 150,73 матеріалів та справ; у провадженні судді Трещева В.В. перебувало 284,00 матеріалів та справ; у провадженні судді Федорищева С.С. перебувало 270,55 матеріалів та справ, у провадженні судді Ткаченко Н.В. перебувало 169,27 матеріалів та справ; у провадженні судді Ходаківського М.П. перебувало 254,0 матеріалів та справ.

Слід зазначити, що значна завантаженість притаманна усім судам міста Дніпро та Дніпропетровської області, які вимушені відправляти правосуддя в умовах істотного дефіциту суддівських кадрів. А тому, ефективна робота органів судової влади в означених умовах не в останню чергу залежить від ефективної стратегії організації роботи суду.

Згідно п. 6 розділу ІІ Висновку консультативної ради європейських суддів від 10 листопада 2016 року №19 (2016) CCJE(2016)2 саме роллю голови суду, є у тому числі, забезпечувати ефективне функціонування суду і тим самим підвищувати якість служіння суспільству.

Аналізом документації з роботи кадрів вказаного суду встановлено наступне:

  • 1)судді Антонюку О.А. надана відпустка з 16 липня по 10 серпня 2018 року (наказ №132-в від 22 травня 2018 року). При цьому на суддю Антонюка О.А., згідно п.2.3.3 Положення про АСДС, припинено автоматичний розподіл справ за чотирнадцять днів до початку відпустки;
  • 2)судді Федоріщеву С.С. надана відпустка з 02 липня по 20 липня 2018 року (наказ № 122-в від 14 травня 2018 року), та направлено у відрядження з 07 липня по 09 липня 2018 року включно (наказ № 206-в від 25 червня 2018 року). При цьому на суддю Федорищева С.С. згідно п.2.3.3 Положення про АСДС, припинено автоматичний розподіл справ за чотирнадцять днів до початку відпустки.
  • 3)судді Трещову В.В. надана відпустка з 25 червня по 06 липня 2018 року (наказ №115-в від 07 травня 2018 року), з 09 липня по 10 липня 2018 року (наказ №116-в від 07 травня 2018 року), з 22 липня по 27 липня 2018 року (наказ №199-в від 22 червня 2018 року (наказ №200-в від 22 червня 2018 року), з 06 серпня по 11 серпня 2018 року (наказ №201-в від 22 червня 2018 року)
  • 4)згідно п.2.3.3 Положення про автоматизовану систему документообігу суду, на слідчого суддю Ходаківського М.П. припинено розподіл усіх справ з 28 травня 2018 року у зв’язку із закінченням повноважень, (підтверджується довідкою від 02 серпня 2018 року, що була надана на запит члена Ради суддів України Мовчан Д.В.).

З наведеного вбачається, що головою Жовтневого районного суду міста Дніпропетровська було видано накази про надання відпусток вищевказаним слідчим суддям суду у співпадаючи між собою календарні періоду часу.

З огляду на дати видання таких наказів, обставина збігу у часі між собою відпусток усіх слідчих суддів, і як наслідок, неможливість розгляду слідчими суддями суду справ відповідних категорій у липні 2018 року, утворилась вже у травні 2018 року. У зв’язку із чим необхідність передачі Жовтневим районним судом міста Дніпропетровська до Апеляційного суду Дніпропетровської області у липні 2018 року 170 матеріалів, розгляд яких віднесено процесуальним законом до компетенції слідчого судді, для направлення на розгляд іншим судам першої інстанції, була очевидною та прогнозованою заздалегідь.

Відповідно до частини п’ятої статті 21 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» з числа суддів місцевого загального суду обираються слідчі судді (суддя), які здійснюють повноваження з судового контролю за дотриманням прав, свобод та інтересів осіб у кримінальному провадженні в порядку, передбаченому процесуальним законом. Кількість слідчих суддів визначається окремо для кожного суду зборами суддів цього суду. Слідчі судді (суддя) обираються зборами суддів цього суду за пропозицією голови суду або за пропозицією будь-якого судді цього суду, якщо пропозиція голови суду не була підтримана, на строк не більше трьох років і можуть бути переобрані повторно.

У відповідності до пункту 9 частини першої статті 24 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» голова суду вносить на розгляд зборів суду пропозиції щодо кількості та персонального складу слідчих суддів.

З наведеного вбачається, що саме голові суду належить провідна та активна роль у формуванні в суді достатньої кількості та персонального складу слідчих суддів.

Водночас, як вбачається із матеріалів перевірки, прогнозована та очевидна ситуація з відсутністю у липні 2018 року в Жовтневому районному суді міста Дніпропетровська слідчих суддів не стала предметом обговорення на зборах суддів суду протягом травня-липня 2018 року. Головою суду також не виносилось на розгляд зборів суддів пропозиції щодо зміни кількості та персонального складу слідчих суддів у зв’язку із закінченням повноважень судді Ходаківського М.П. та одночасним перебуванням у щорічній відпустці інших трьох слідчих суддів, як не вносились і пропозиції щодо корегування календарних періодів відпусток слідчих суддів.

Наведене свідчить про наявність ознак неналежної організацію роботи суду, адже за умови достатньої кількості суддів, при складанні графіку відпусток суддів Жовтневого районного суду міста Дніпропетровська, головою суду не враховано принцип безперервності діяльності суду, як органу державної влади, що призвело до порушення строків та тяганини у розгляді проваджень про проведення обшуків, оглядів житла, призначення експертиз, застосування запобіжних заходів тощо.

Заслухавши та обговоривши інформацію члена Ради суддів України Мовчана Д.В. про результати розгляду звернення голови Апеляційного суду Дніпропетровської області Деркач Н.М. щодо порушень в організації роботи Жовтневого районного суду міста Дніпропетровська, відповідно до частини восьмої статті 133 Закону «Про судоустрій і статус суддів» та Положення про Раду суддів України, затвердженого позачерговим Х з’їздом суддів 16 вересня 2010 року (зі змінами), Рада суддів України

ВИРІШИЛА:

1.Затвердити результати розгляду звернення голови Апеляційного суду Дніпропетровської області Деркач Н.М. щодо порушень в організації роботи Жовтневого районного суду міста Дніпропетровська.

2.Звернути увагу суддів Жовтневого районного суду міста Дніпропетровськана необхідність дотримання вимог статті 21 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», у частині обрання достатньої та необхідної кількості слідчих суддів для забезпечення судового контролю за дотриманням прав, свобод та інтересів осіб у кримінальному провадженні в порядку, передбаченому процесуальним законом.

3.Дії голови Жовтневого районного суду міста Дніпропетровська Гончаренка В.М. вважати такими, що не сприяли належній організації роботи суду.


Голова Ради суддів України                    О.С. Ткачук

Дивитися Завантажити

17.09.2018

Рішення РСУ №55 від 17 вересня 2018 року "Щодо перспектив розвитку ДП СКЛЦ Шкло"

РАДА СУДДІВ УКРАЇНИ

17 вересня 2018 року м. Одеса

Р І Ш Е Н Н Я № 55

Заслухавши доповідь члена комітету з питань організаційно-кадрової роботи судів, органів суддівського самоврядування Ради суддів України Чорної В.В. щодо перспектив розвитку державного підприємства «Санаторно-курортного лікувального центру «Шкло», Рада суддів України В С Т А Н О В И Л А:

Державне підприємство «Санаторно-курортний лікувальний центр «Шкло» (далі – ДП СКЛЦ «Шкло»), яке з 2003 року належить до сфери управління Державної судової адміністрації України, є державним комерційним підприємством.

Основною метою діяльності підприємства є надання санаторно-курортного лікування та відпочинку суддям, працівникам системи правосуддя, іншим громадянам на платній основі, забезпечення кваліфікованої лікувально-профілактичної допомоги, впровадження новітніх досягнень науки та медичної практики в діагностиці та лікуванні. Підприємство спеціалізується на лікуванні хвороб опорно-рухового апарату, кишково-шлункового тракту, серцево-судинної системи, урології, неврологічних захворювань.

Досягненню статутної мети діяльності санаторію «Шкло» має сприяти поєднання трьох природних лікувальних факторів: наявність власних питних джерел слабомінералізованої води «Нафтуся-Шкло», сірководних джерел малої і середньої мінералізації, торф’яних мінеральних лікувальних грязей.

Проте, протягом останніх років фінансовий стан підприємства погіршився.

Основним негативним фактором, який вплинув на фінансовий стан підприємства, адміністрація ДП СКЛЦ «Шкло» вважає зменшення Виконавчою дирекцією ФСС з ТВП загальної вартості договору № 47 від 31 жовтня 2013 року про надання послуг по санаторно-курортному лікуванню застрахованих осіб та скорочення обсягів закупівлі санаторно-курортних послуг відповідно до Закону України «Про внесення змін до закону України «Про Державний бюджет України на 2014 рік» від 31 липня 2014 року № 1622-VII, яким витратну частину бюджету ФСС з ТВП зменшено на 600 млн. грн. Зазначене призвело до зняття з плану розподілу путівок усіх путівок на санаторно-курортне лікування застрахованим особам та членам їх сімей та, відповідно, до зменшення обсягу закупівлі послуг ДП СКЛЦ «Шкло» на 3,99 млн. грн. У зв’язку з цим, протягом 4 кварталу 2014 року санаторієм не проводилося санаторно-курортне лікування застрахованих осіб.

Відповідно, саме з 2014 року спостерігається тенденція стрімкого зменшення показників фінансової діяльності підприємства.

З огляду на зазначене, наказом голови Державної судової адміністрації України № 771 від 23 червня 2017 року «Про визначення одержувача бюджетних коштів» одержувачем бюджетних коштів за КЕКВ 3210 «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)» за бюджетною програмою 0501020 «Забезпечення здійснення правосуддя місцевими, апеляційними та вищими спеціалізованими судами» визначено ДП СКЛЦ «Шкло» на суму 5 млн. грн., які були виділені та освоєні.

Наказом голови Державної судової адміністрації України № 253 від 22 травня 2018 року «Про визначення одержувача бюджетних коштів» одержувачем бюджетних коштів за КЕКВ 3210 Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)» за бюджетною програмою 0501020 «Забезпечення здійснення правосуддя місцевими, апеляційними та вищими спеціалізованими судами» визначено ДП СКЛЦ «Шкло» на суму 6 млн. грн. Відповідно до розподілу від 02 серпня 2018 року № 324, відкриті асигнування у сумі 1 763,2 тис. грн.

Державна судова адміністрації України листом від 03 вересня 2018 року № 11-16633/18 звернулася до Антимонопольного комітету України щодо надання нової державної допомоги ДП СКЛЦ «Шкло» у 2018 році у сумі  31,0 млн грн (з урахуванням вже наданих 6,0 млн грн.) та у 2019 році у сумі 33,4 млн гривень.

За дорученням голови Ради суддів України Ткачука О.С. 14 червня  2018 року під час перебування у місті Львові з робочою поїздкою, членами Ради суддів України Чорною В.В. та Дьоміч Л.М. здійснено виїзд до санаторію, під час якого встановлено, що санаторно-курортний лікувальний центр на даний час знаходиться у вкрай незадовільному стані та потребує проведення капітального ремонту систем забезпечення життєдіяльності комплексу, реконструкції будівель та споруд, ремонту та переоснащення обладнання, облаштування території, тощо.

Разом з цим, зазначений центр, враховуючи його місце розташування та унікальне природнє середовище, велику лісо-паркову територію з водними об’єктами, а також розвинуту інфраструктуру має перспективні напрямки розвитку для забезпечення нагальних потреб діяльності судових органів, суддів та працівників судової системи.

Зокрема, територія санаторно-курортного центру дозволяє організувати на базі ДП СКЛЦ «Шкло» на постійній основі навчальну базу для суддів, працівників судів, кандидатів, що проходять навчання в Національній школі суддів України, а також дозволяє забезпечити проведення з’їздів суддів, конференцій, семінарів та інших заходів, які потребують розміщення великої кількості людей та належним чином пристосованих приміщень.

Крім того, санаторій «Шкло» має унікальний природний лікувальний комплекс (слабомінералізована вода, сірководневі мінеральні джерела, торф’яна мінеральна лікувальна грязь), який дозволяє проводити комплексне та повноцінне лікування, реабілітацію та профілактику захворювань системи травлення, нервової системи, системи кровообігу, інших захворювань та травм, що надасть змогу забезпечити суддів, працівників судової системи та членів їх сімей цілорічним санаторно-курортним лікуванням.

Окремо слід зазначити, що ДП СКЛЦ «Шкло» розташований на території великої лісопаркової зони з природними озерами та річкою, яка дає можливість створити на його базі літній оздоровчий заклад для дітей суддів та працівників апаратів судів.

З метою забезпечення подальшої реалізації наведених вище перспектив розвитку, необхідно з’ясувати реальний фінансовий стан підприємства, що потребує проведення незалежного аудиту та комплексного обстеження ДП СКЛЦ «Шкло».

Також, доцільно розробити календарний план відновлення ДП СКЛЦ «Шкло».

Обговоривши доповідь члена комітету з питань організаційно-кадрової роботи судів, органів суддівського самоврядування Ради суддів України Чорної В.В. із зазначених питань, Рада суддів України В И Р І Ш И Л А :

1.Державній судовій адміністрації України забезпечити проведення незалежного аудиту фінансового стану, а також комплексне обстеження
ДП СКЛЦ «Шкло».

2.Підтримати ініціативу Державної судової адміністрації України щодо надання державної фінансової допомоги для реконструкції та капітального ремонту об’єктів інфраструктури Державного підприємства «Санаторно-курортний лікувальний центр «Шкло».

3.Звернутися до Антимонопольного комітету України щодо прискорення розгляду повідомлення про нову державну допомогу (лист Державної судової адміністрації України від 03.09.2018 № 11-16633/18).

4.Звернутися до Кабінету Міністрів України та Бюджетного комітету Верховної Ради України щодо визначення в Законі України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» у складі видатків загального фонду державного бюджету для органів судової влади капітального трансферту ДП СКЛЦ «Шкло».

Голова

Ради суддів України О.С. Ткачук

Дивитися Завантажити

17.09.2018

Рішення РСУ № 54 від 17 вересня 2018 року "Про організацію заходів щодо правового захисту суддів"

РАДА СУДДІВ УКРАЇНИ

17 вересня 2018 року м. Одеса

Р І Ш Е Н Н Я № 54

Заслухавши та обговоривши інформацію голови комітету Ради суддів України з питань забезпечення незалежності суддів Жука А.В. про організацію заходів щодо правового захисту суддів, відповідно до частини 8 статті 133 Закону України "Про судоустрій і статус суддів", Положення про Раду суддів України, затвердженого Х позачерговим з'їздом суддів України 16 вересня 2010 року (з наступними змінами), Рада суддів України в и р і ш и л а:

1. Створити робочу групу з питань розробки Положення про порядок надання Радою суддів України правового захисту суддям.

2. Включити до складу робочої групи з питань розробки Положення про порядок надання Радою суддів України правового захисту суддям:

Жук Андрій
Володимирович
- керівник робочої групи, голова комітету Ради суддів України з питань забезпечення незалежності суддів, суддя Тернопільського окружного адміністративного суду;
Котеньов Олексій
Геннадійович
- заступник керівника робочої групи, член комітету Ради судів України з питань забезпечення незалежності суддів, суддя Харківського окружного адміністративного суду;
Бахаєв Ігор
Махмудович
- член комітету Ради суддів України з питань забезпечення незалежності суддів, суддя Мелітопольського міськрайонного суду Запорізької області;
Бойко Марина
Євгеніївна
- член комітету Ради суддів України з питань забезпечення незалежності суддів, суддя Новокаховського міського суду Херсонської області;
Масенко Денис
Євгенович

- член комітету Ради суддів України з питань дотримання етичних норм, запобігання корупції і врегулювання конфлікту інтересів, суддя Апеляційного суду міста Києва;

Діброва Галина
Іванівна
- голова комітету Ради суддів України з питань статусу суддів і дотримання прав працівників судів, суддя Одеського апеляційного господарського суду;
Чебан Вікторія
Миколаївна
- член комітету Ради суддів України з питань комунікації з міжнародними організаціями, суддя Шевченківського районного суду міста Чернівці;
Лясковець Олексій
Володимирович
- адвокат.

3. Запропонувати Вищій раді правосуддя, Вищій кваліфікаційній комісії суддів України, Державній судовій адміністрації України, Національній школі суддів України, Національній асоціації адвокатів України, Міністерству юстиції визначитися з представниками до складу робочої групи.

4. Звернутися до проекту USAID «Нове правосуддя» з пропозицією щодо надання робочій групі Ради суддів України організаційної та експертної підтримки.


Голова Ради суддів України                   О.С.Ткачук

Дивитися Завантажити

17.09.2018

Рішення РСУ №52 від 17 серпня 2018 року "Щодо затвердження техопису на швейний виріб "Мантія судді"

РАДА СУДДІВ УКРАЇНИ

17 вересня 2018 року м. Одеса

Р І Ш Е Н Н Я № 52

Відповідно до частини другої статті 16 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" cуддя здійснює правосуддя в мантії та з нагрудним знаком. Зразки мантії та нагрудного знака затверджуються Радою суддів України.

Законом України "Про судоустрій і статус суддів" передбачено реорганізацію системи правосуддя, зокрема ліквідацію, створення та реорганізацію судів, що стосується як місцевих судів, так і судів апеляційної інстанції.

На цьому етапі судової реформи постало питання розробки нового зразка суддівської мантії,адже вона є одним із символічних атрибутів судової влади і повинна символізувати у даному випадку перехід до вищих і більш ефективних судових процедур.

Таким чином після проходження кваліфікаційного оцінювання та при переході до нових судів, судді на підтвердження оновлених підходів до здійснення справедливого правосуддя мають одягнути мантії нового зразка.

У той же час суддівська мантія – є елементом службового одягу. Він повинен бути зручним, придатним для тривалого використання і відповідати умовам роботи у тих судових залах, котрі обладнані в судах.

Рішенням Ради суддів України від 02 липня 2018 року № 44 створено робочу групу з розробки ескізу і технічного опису швейного виробу мантія судді. За результатами діяльності робочої групи було підготовлено відповідні рекомендації.

Заслухавши та обговоривши інформацію секретаря Ради суддів України Журавської О.В. про затвердження технічного опису мантії суддів місцевих та апеляційних судів, а також мантій суддів усіх інстанцій з натуральної тканини, відповідно до частини другої статті 16, статті 133 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», Положення про Раду суддів України, затвердженого X позачерговим з’їздом суддів України 16 вересня 2010 року (у редакції, затвердженій рішенням ХІV позачергового з’їзду суддів України 14 березня 2017 року), Рада суддів України 

 в и р і ш и л а:

1. Затвердити технічний опис на швейний виріб «Мантія суддів місцевих та апеляційних судів», а також «Мантія суддів усіх інстанцій з натуральної тканини», що додається.

2. Доручити Державній судовій адміністрації України у строк до 01 листопада 2018 року виготовити по 3 зразки мантії судді місцевого та апеляційного суду та 3 зразки мантії суддів усіх інстанцій з натуральної тканини.


Голова Ради суддів України                    О.С. Ткачук



Технічний опис на швейний виріб

Мантія суддів місцевих та апеляційних судів

Мантія суддів усіх інстанцій з натуральної тканини

Чоловіча

Жіноча

Зміст:

  • 1.Технічний опис мантії судді місцевого, апеляційного суду.
  • 1.1.Опис мантії судді місцевого, апеляційного суду.
  • 1.2.Ескіз мантії судді місцевого, апеляційного суду.
  • 2.Відповідність стандартам якості при виготовленні виробів.
  • 3.Табель мір – модель «Мантія суддів місцевих та апеляційних судів».
  • 4.Специфікація лекал і деталей крою.
  • 5.Лекала.
  • 6.Витрати сировини та матеріалів «Мантія суддів місцевих та апеляційних судів».
  • 7.Конфекційна карта на швейний виріб.
  • 8.Технічний опис мантіїсуддів усіх інстанцій з натуральної тканини
  • 1.Технічний опис мантії судді місцевого, апеляційного суду.
  • 1.1.Опис мантії судді місцевого, апеляційного суду.

Мантія судді місцевого, апеляційного суду виготовляється з тонкої костюмної тканини. Мантія судді апеляційного суду - синього кольору, а мантія судді місцевого суду - світло-синього кольору.

Мантія трапецієвидного силуету з великою надбавкою в об’ємі, від плечових швів полочок і спинки м’які защіпки, котрі розширюються до низу.

Виріб без підкладки, з обшиванням і підбортами.

Центральна бортова застібка на роз’ємну блискавку довжиною 75 см, з подвійними притаєними планками завдовжки 2,0 см. Зверху над блискавкою застібка на 1 кнопку для фіксації верхніх кутів бортів.

Мантія без коміра, горловина оброблена внутрішнім обшиванням, яке доходить до рівня грудей. На обшиванні спинки додатковий шар з підкладкової тканини для кращого ковзання при надяганні.

Від плечових швів пілочки і спинки бант складу ближче до центру і глибока однобічна складу направлена у бік бічного шва. Ребро однобічної склади вільно лежить над рукавом і виступає на 1.0 см за шов сточування рукава.

Склади закріплені на внутрішній обтачці, яка формує плечовий пояс.

У глибині першої складки пілочки – вертикальний шов, до якого прикріплено внутрішній край підборта для фіксації борта. У бокових швах оброблені розрізи для доступу в кишені (в окремих випадках замість розрізів обробляються кишені).

Рукава втачені, одношовні довгі великого об’єму, який досягається за рахунок розширення до низу, окат рукава на природному місці.

Чітка форма силуету мантії досягається за рахунок плечових накладок. Низ виробу і рукавів оброблений швом з подвійним підгибом із строчкою 3,0 см.

Довжина мантії така, при якій відстань від підлоги до нижнього краю мантії складає 15 см.

Витрати на пошиття однієї мантії судді місцевого, апеляційного суду складають:

тканина костюмна - 5,7 пог.м. (ширина тканини 150 см);

тканина підкладкова – 0,4 пог. м. (ширина тканини 140 см).

  • 1.2.Ескіз мантії судді місцевого, апеляційного суду.
  • 2.Відповідність стандартам якості при виготовленні виробів.

Виготовленнямантії судді місцевого, апеляційного суду має відповідати наступним стандартам:

  • -ДСТ 4.45-86 «Система показників якості продукції. Вироби швейні побутового призначення. Номенклатура показників».
  • -ДСТ 4103-82 «Вироби швейні. Методи контролю якості».
  • -ДСТ 12807-2003 «Вироби швейні. Класифікація стібків, рядків і швів».
  • -ДСТ 22977-89 «Деталі швейних виробів. Терміни і визначення».
  • -ДСТУ 25295:2005 «Одяг верхній пальтово-костюмного асортименту. Загальні технічні умови».
  • -ДСТУ 31396:2011 «Класифікація типових фігур жінок за зростом, розміром і повнотними групами для проектування одягу».
  • -ДСТУ 31399:2011 «Класифікація типових фігур чоловіків за зростом, розміром і повнотними групами для проектування одягу».
  • 3.Табель мір
  • Модель «Мантія судді місцевого, апеляційного суду»
  • Мантія чоловіча, базовий розмір 50
  • Місце вимірювання
  • Значення, см
  • Допустиме відхилення +
    • розмір
  • 48-50
  • 52-54
  • 56-58
  • 60-62
  • 64-68
    • Ширина по грудях, при закритій блискавці
  • 62,0
  • 64,0
  • 68,0
  • 72,0
  • 74,0
  • 1
    • Довжина плеча
  • 18,0
  • 18,3
  • 18,8
  • 19,47
  • 20,0
  • 0,5
    • Обхват шиї
  • 43,0
  • 44,0
  • 46,0
  • 48,0
  • 50,0
  • 1,0
    • Ширина по низу
  • 308,0
  • 311,0
  • 318,0
  • 325,0
  • 331,5
  • 2,0
    • Довжина рукава
  • 67,0
  • 68,0
  • 70,0
  • 70,7
  • 71,5
  • 1,0
    • Довжина виробу (вимірюється по центру спинки)
  • 145,0
  • 148,0
  • 154,0
  • 154,7
  • 155,0
  • 1,0
    • Довжина входу в кишеню
  • 20,0
  • 20,0
  • 20,0
  • 22,0
  • 22,0
  • 0,5
    • Мантія жіноча, базовий розмір 46
    • Місце вимірювання
    • Значення, см
    • Допустиме відхилення +
      • розмір
    • 44
    • 46
    • 48-50
    • 52-54
    • 56-58
    • 60-62
    • 64-68
      • Ширина по грудях, при закритій блискавці
    • 57,0
    • 59,0
    • 61,0
    • 65,3
    • 69,3
    • 73,3
    • 77,4
    • 1
      • Довжина плеча
    • 17,5
    • 17,8
    • 18,0
    • 18,5
    • 19,0
    • 19,5
    • 20,0
    • 0,5
      • Обхват шиї
    • 40,7
    • 41,7
    • 42,8
    • 44,9
    • 47,0
    • 49,0
    • 51,0
    • 1,0
      • Ширина по низу
    • 310,5
    • 314,0
    • 317,5
    • 324,4
    • 331,3
    • 338,3
    • 345,2
    • 2,0
      • Довжина рукава
    • 63,0
    • 66,0
    • 66,0
    • 66,0
    • 67,0
    • 68,0
    • 68,0
    • 1,0
      • Довжина виробу (вимірюється по центру спинки)
    • 147,6
    • 147,8
    • 148,0
    • 148,4
    • 148,8
    • 149,2
    • 149,6
    • 1,0
      • Довжина входу в кишеню
    • 20,0
    • 20,0
    • 20,0
    • 20,0
    • 21,0
    • 21,0
    • 21,0
    • 0,5
      • 4.Специфікація лекал і деталей крою
      • 1.Мантія жіноча (MANG)
      • № п/п
      • Найменування лекал
      • Код лекал
      • Кількість лекал
      • Кількість деталей
      • Деталі верха (основна тканина)
        • 1
      • Спинка (зі згином)
      • S
      • 1
      • 1
        • 2
      • Полочка
      • P
      • 1
      • 2
        • 3
      • Центральна частина полочки
      • PS
      • 1
      • 2
        • 4
      • Підборт
      • POD
      • 1
      • 2
        • 5
      • Рукав
      • R
      • 1
      • 2
        • 6
      • Планка
      • PLAN
      • 1
      • 2
        • 7
      • Внутрішня кокетка спинки
      • SV
      • 1
      • 1
      • Деталі підкладки
        • 1
      • Підкладка внутрішня кокетки синки
      • .P.S
      • 1
      • 1
        • 2
      • Підкладка плечової накладки
      • PLECH
      • 1
      • 2
      • Дублирин
        • 1
      • Верхня частина підборта
      • .K.P
      • 1
      • 2
        • 2
      • Планка
      • .K.PLAN
      • 1
      • 2
        • 2.Мантія чоловіча (MANM)
        • № п/п
        • Найменування лекал
        • Код лекал
        • Кількість лекал
        • Кількість деталей
        • Деталі верха (основна тканина)
          • 1
        • Спинка (зі згином)
        • S
        • 1
        • 1
          • 2
        • Полочка
        • P
        • 1
        • 2
          • 3
        • Центральна частина полочки
        • PS
        • 1
        • 2
          • 4
        • Підборт
        • POD
        • 1
        • 2
          • 5
        • Рукав
        • R
        • 1
        • 2
          • 6
        • Планка
        • PLAN
        • 1
        • 2
          • 7
        • Внутрішня кокетка спинки
        • SV
        • 1
        • 1
        • Деталі підкладки
          • 1
        • Підкладка внутрішня кокетки синки
        • .P.S
        • 1
        • 1
          • 2
        • Підкладка плечової накладки
        • PLECH
        • 1
        • 2
        • Дублирин
          • 1
        • Верхня частина підборта
        • .K.P
        • 1
        • 2
          • 2
        • Планка
        • .K.PLAN
        • 1
        • 2
          • 5.Лекала
          • 6.Витрати сировини та матеріалів
          • Мантія судді місцевого, апеляційного суду
          • Виріб
          • Мантія судді місцевого, апеляційного суду,
          • чоловіча, жіноча
          • Артикул
          • Чоловіча MANM
          • Жіноча MANG
          • Базовий
          • розмір 50
          • розмір 46
            • Найменування матеріалів
          • Артикул, опис, од. виміру
          • Витрати на 1 од.
            • 1.Основна тканина
            • Костюмна, колір синій (світло-синій)
          • Зразок, м (на 1 од.) артикул 106774, розмір: чоловіча 50, жіноча 46
          • 5,7 м
            • 2.Підкладка
            • Підкладкова тканина, колір синій (світло-синій)
          • Зразок, м (на 1 од.)
          • 0,4 м
            • 3.Прикладні матеріали
            • Дублирин 80-100
          • Зразок, м (на 1 од.)
          • 0,5 м
            • Кромка клейова, чорна, подовжня
          • Ширина 1,0см
          • 10,0 м
            • Плечова накладка, сірий
          • Чоловіча
          • Товщина 1,0-1,2 см
          • 1 пара
            • 4.Фурнітура
            • Блискавка роз’ємна кручена з одним бігунком, колір синій (світло-синій)
          • # 5, довжина 75,0 см
          • 1 шт
            • Нитки, колір синій (світло-синій)
          • # 120
          • 300 м
            • Кнопка, діаметр 1,2 см
          • Металева чорнений
          • 1 шт
            • 7.Конфекційна карта на швейний виріб
            • Модель«Мантія судді місцевого, апеляційного суду» (чоловіча, жіноча)
            • Найменування матеріалу
            • Зразок
            • склад
              • Основні матеріали
              • Костюмна тканина
              43% вовна 53% поліефір
              • 4% еластин
              • Артикул 106774
              • Підкладкові матеріали
              • Підкладкова тканина
            • 50% віскоза
            • 50% поліестер
              • Дублирин
            • 100% поліестер
              • Кромка клейова
            • 100% поліестер
              • Плечова накладка
            • 100% поліестер
              • Фурнітура
              • Блискавка
            • Пластмаса, поліестер
              • Кнопка
            • Метал
              • З’єднувальні матеріали
              • Нитка швейна
            • 100% поліестер
              • 8.Технічний опис мантії суддів усіх інстанцій з натуральної тканини
              • Мантії суддів усіх інстанцій з натуральної тканини (літня мантія) виготовляється за зразком технічного опису мантії судді відповідної інстанції з тонкої костюмної тканини (поліефір – 57%, віскоза – 40%, еластин 3%, артикул 144690).
Дивитися Завантажити