Рада Суддів
України

uaUA enEN
Документи

07.03.2018

Рішення XV чергового з'зду суддів України від 7 березня 2018 року "Про стан здійснення правосуддя у 2017 році"

Р І Ш Е Н Н Я

XV чергового з’їзду суддів України

7 березня 2018 року м. Київ

Про стан здійснення правосуддяв умовах судової реформи у 2017 році

Заслухавши звітголови Ради суддів України Сімоненко В.М.про виконання завдань органів суддівського самоврядування щодо забезпечення незалежності судів і суддів, стан організаційного та фінансового забезпечення діяльності судів у 2017 році, інформацію Голови Вищої кваліфікаційної комісії суддів України Козьякова С.Ю. про діяльність Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, інформацію Голови Державної судової адміністрації України Холоднюка З.В. про діяльність Державної судової адміністрації України, виступи делегатів та запрошених осіб, відповідно до статей 129, 132 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" XV черговий з’їзд суддів України в и р і ш и в:

1. Звіт Ради суддів України про виконання завдань органів суддівського самоврядування щодо забезпечення незалежності судів і суддів, стан організаційного та фінансового забезпечення діяльності судів у 2017 році взяти до відома.

2. Інформацію Голови Вищої кваліфікаційної комісії суддів України Козьякова С.Ю. про діяльність Вищої кваліфікаційної комісії суддів України взяти до відома.

3. Інформацію Голови Державної судової адміністрації України Холоднюка З.В. про діяльність Державної судової адміністрації України взяти до відома.

4.Визнати, що потребує посилення стан незалежності судів і суддів:

Щодо охорони судів, життя, здоров’я та майна суддів та їх сімей:

4.1. Звернутися до Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України із пропозиціями:

- невідкладно розробити і прийняти спеціальний Закон «Про службу судової охорони», який регулюватиме правовий статус вказаного суб’єкта, як правоохоронного органу з наділенням його повноваженнями, достатніми та необхідними для негайного реагування і припинення проявів неповаги до суду, тиску на суддів, втручання у здійснення правосуддя;

- розробити та внести на розгляд законопроект щодо змін до абзацу першого частини першої статті 2 Закону України «Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів» про доповнення переліку правоохоронних органів, що здійснюють державний захист працівників суду, Службою судової охорони і підтримання громадського порядку в судах;

- розробити законопроект змін до Кримінального кодексу України та до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо підвищення захисту органів судової влади від протиправних посягань.

4.2. Доручити Державній судовій адміністрації України невідкладно забезпечити роботу Служби судової охорони і підтримання громадського порядку в судах.

4.3. Звернутися до Кабінету Міністрів України, Міністерства внутрішніх справ України, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики, щодо необхідності розробки, прийняття і затвердження типового порядку ведення державної статистики випадків посягань на життя, здоров’я та майно суддів, обмеження їх особистої свободи.

Щодо врегулювання штатної чисельності суддів та навантаження:

4.4. Доручити Державній судовій адміністрації України при визначенні граничної чисельності суддів у новоутворених окружних судах врахувати норми чинної редакції процесуальних кодексів.

4.5. Звернути увагу Державної судової адміністрації України, Вищої ради правосуддя на неприпустимість зменшення фактичної кількості суддів, що працюють у судах, які ліквідуються/реорганізуються, на матеріально-технічній базі яких створено окружні суди.

4.6. Звернутись до Вищої ради правосуддя, Державної судової адміністрації України із пропозицією переглянути та затвердити методологічні підходи щодо визначення нормативів тривалості розгляду судових справ (з урахуванням інстанційності, спеціалізації суду та судді), у зв’язку із необхідністю визначення оптимальної кількості суддів у новоутворених судах, внаслідок проведення оптимізації (реорганізації/ліквідації) судів, а також набранням чинності новим процесуальним законодавством.

4.7. Звернутись до Вищої ради правосуддя, Державної судової адміністрації України із пропозицією розробити та затвердити Порядок підготовки, розгляду та погодження матеріалів щодо визначення кількості суддів у судах України.

4.8. Запропонувати Вищій раді правосуддя враховувати при вирішенні питання про притягнення суддів до дисциплінарної відповідальності показники фактичного судового навантаження у порівнянні із модельним судовим навантаженням.

Щодо реорганізації та ліквідації судів України:

4.9. Звернутися до Вищої ради правосуддя, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Державної судової адміністрації України у співпраці із Радою суддів України із пропозиціями:

4.9.1. Під час реорганізації, ліквідації судів та утворення нових судів неухильно дотримуватися міжнародних та європейських стандартів і практик щодо забезпечення принципу незмінюваності суддів, рівності суддів у їх професійних правах, доступу до правосуддя та безперервності розгляду судових справ, правової визначеності і недопустимості підміни принципу переведення суддів за його згодою будь-якими виключеннями;

4.9.2. Розробити та затвердити Порядок переведення судді за його згодою до іншого суду того самого або нижчого рівня у випадку реорганізації, ліквідації або припинення роботи суду, в якому такий суддя обіймає посаду судді;

4.9.3. Публічно і відкрито обговорювати плани уповноважених органів щодо реорганізації, ліквідації судів та утворення нових судів;

4.9.4. Розробити зміни до законодавчих актів, що стосуються забезпечення гарантій незалежності суддів під час реорганізації/ліквідації судів і утворення нових судів, та звернутися до суб’єктів законодавчої ініціативи Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України.

Щодо матеріального забезпечення суддів:

4.10. Погодитися з позицією Ради суддів України, викладеною у рішенні від 12 січня 2018 року №4, щодо необхідності скасування пунктів 22-23, 25 розділу ХІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 02 червня 2016 року № 1402-VIII «Про судоустрій і статус суддів» або іншого усунення дискримінації у виплаті суддівської винагороди.

Запропонувати Вищій раді правосуддя та Верховному Суду підтримати відповідний законопроект про надання висновків щодо проектів законодавчих актів, які стосуються судоустрою, судочинства, статусу суддів, виконання судових рішень та інших питань, пов’язаних із функціонуванням системи судоустрою України.

4.11. Підтримати пропозиції окремих судів України щодо внесення подання Верховним Судом до Конституційного Суду України про визнання неконституційними положень пункту 3 «Прикінцевих та перехідних положень» Закону України від 06 грудня 2016 року №1774-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» в частині застосування їх до суддів України.

4.12. Затвердити проект звернення до представництв міжнародних організацій в Україні про надання висновку щодо виконання міжнародно-правових зобов’язань в частині відповідності рівня винагороди судді їх статусу, як осіб, що займають особливо відповідальне становище. Раді суддів України надіслати це звернення визначеним міжнародним організаціям та у разі необхідності уповноважити членів Ради суддів України довести відповідну позицію.

4.13. Звернутись до Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України із пропозицією внести законопроект про доповнення частини другої статті 135 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» пунктом 5, яким встановити доплату до посадового окладу за понаднормове (вище модельного) навантаження на суддю.

4.14. Доручити Вищій раді правосуддя, Раді суддів України вжити заходів щодо усунення дискримінації суддів у відставці у частині виплати та перерахунку довічного грошового утримання.

4.15. Доручити Раді суддів України, Державній судовій адміністрації України, Вищій раді правосуддя у межах повноважень кожного:

- розробити, прийняти та запровадити у найкоротші строки, але до утворення окружних місцевих судів, Порядок відшкодування витрат суддям, а також працівникам апаратів судів, пов’язаних із переміщенням у службових потребах, в якому передбачити, окрім іншого, відшкодування таких витрат у разі використання особистого автомобільного транспорту;

- розробити та внести зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 02 лютого 2011 року № 98 «Про суми та склад витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів», зокрема, в частині врегулювання механізму відшкодування витрат на відрядження/переміщення суддів, а також працівників апаратів судів, у службових потребах із використанням особистого автомобільного транспорту.

Щодо комунікаційної діяльності:

4.16.Визнати за необхідне формування єдиної комунікаційної політики органів суддівського врядування, самоврядування та судів.

4.17. Розвивати внутрішню комунікацію у судовій владі.

4.18. Продовжувати політику відкритості судів шляхом налагодження прямих зв’язків між судами і громадськістю.

4.19. Звернутися до Вищої ради правосуддя щодо необхідності: підвищення ефективності співпраці Прес-центру судової влади України з журналістами загальнонаціональних та регіональних радіо-, телеканалів; оперативного реагування на неправдиву, недостовірну інформацію про діяльність судів та суддів (за необхідності – із залученням суддів-спікерів).

5. Копію цього рішення направити всім суб’єктам, до повноважень яких належать порушені у вказаному рішенні питання.

6. Раді суддів України організувати виконання рішення з’їзду суддів України, забезпечити щоквартальне доведення до суддів України результатів вжитих заходів з його виконання.

Головуючий на з’їзді                             Б. С. Моніч

Секретар з’їзду                               О.В. Журавська

Дивитися Завантажити

07.03.2018

Рішення XV чергового з'зду суддів України від 7 березня 2018 року "Звернення до міжнародних організацій та структур"

XV черговий з’їзд суддів України

7 березня 2018 року м. Київ

Звернення

 до Представництв міжнародних організацій та структур в Україні: Європейського союзу, Ради Європи, Міжнародного Валютного Фонду в Україні, Програма реформування сектору юстиції «Нове правосуддя» Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), Координатора проектів ОБСЄ в Україні,Українсько-канадського «Проекту підтримки судової реформи в Україні» про надання публічного висновку щодостану виконання міжнародно-правових зобов’язань у сфері запобігання і протидії корупції в частині відповідності рівня винагороди судді їх статусу як осіб, що займають особливо відповідальне становище.

27 червня 2014 року Україною та Європейським Союзом було підписано УГОДУ ПРО АСОЦІАЦІЮ.В рамках співробітництва у сфері юстиції, свободи та безпеки Сторони надавали особливого значення утвердженню верховенства права та укріпленню інституцій усіх рівнів у сфері управління загалом та правоохоронних і судових органів зокрема. Співробітництво буде спрямоване, зокрема, на зміцнення судової влади, підвищення її ефективності, гарантування її незалежності та неупередженості та боротьбу з корупцією.

Сторони визнали важливість адаптації чинного законодавства України до законодавства Європейського Союзу. Україна має забезпечувати, щоб існуючі закони та майбутнє законодавство поступово досягли сумісності з acquis (доробок спільноти) ЄС.

30 вересня 2016 року набрали чинності Закон України «Про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя)» та Закон України «Про судоустрій і статус суддів» від 02 червня 2016 року №1402-VIII.

Частина перша статті 135 Закон України «Про судоустрій і статус суддів» №1402-VIII від 02 червня 2016 року, кореспондуючись зі статтею 130 Конституції України, також передбачає, що суддівська винагорода регулюється цим законом та не може визначатись іншими нормативно-правовими актами.

Основні принципи незалежності судових органів, схвалені резолюціями 40/32 та 40/146 Генеральної Асамблеї Організації Об'єднаних Націй 29 листопада та 13 грудня 1985 року, передбачають, зокрема, що незалежність судових органів гарантується державою і закріплюється в конституції або законах країни. Усі державні та інші установи зобов'язані поважати незалежність судових органів і дотримуватися її. На кожну державу - члена ООН покладається зобов'язання виділяти відповідні кошти, які давали б змогу судовим органам належним чином виконувати свої функції. Термін повноважень суддів, їх незалежність, відповідна винагорода повинні належним чином гарантуватися законом (пункти 1, 7, 11).

Згідно з пунктом 6.1 Європейської хартії про статус суддів (Рада Європи, 1998 рік) рівень винагороди, що виплачується суддям за виконання їхніх професійних обов’язків, повинен бути таким, щоб вони відчували себе захищеними від тиску при прийнятті рішення і в роботі загалом, щоб не було впливу на їхню незалежність та неупередженість.

Оплата праці суддів повинна відповідати їхній професії та посадовим обов’язкам, а також бути достатньою, що захистити їх від принад, через які можна впливати на їхні рішення. Мають бути гарантії збереження належної оплати праці на випадок хвороби, відпустки по догляду за дитиною, а також гарантування виплат у зв’язку з виходом на пенсію, які мають відповідати попередньому рівню оплати їх праці. Для захисту оплати праці суддів від зменшення слід прийняти спеціальні законодавчі положення.

Потрібно уникати впровадження систем, в яких основна оплата праці суддів залежить від їхніх досягнень, оскільки, в такому випадку, можуть виникнути перешкоди для незалежності суддів (пункти 54, 55 додатку до Рекомендація CM/Rec (2010)12 Комітету Міністрів Ради Європи державам-членам щодо суддів).

«Винагорода суддів повинна гарантуватися законом» та «відповідати гідності їхньої професії та тягареві відповідальності, яка на них покладається». Європейська Хартія містить важливе прагматичне та реалістичне визнання ролі адекватної винагороди суддів у захисті «від тиску з метою впливу на прийняття рішень та в широкому сенсі на їхню поведінку…». КРЄС повністю схвалює це положення Європейської Хартії. КРЄС відзначила, що дуже важливо (особливо для нових демократій) передбачити конкретні нормативно-правові положення, які б гарантували захист від зменшення розміру суддівських окладів, а також упровадити положення, які б де факто передбачали підвищення суддівських окладів відповідно до зростання вартості життя (пункти 61, 62 Висновку №1 (2001) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо стандартів незалежності судової влади та незмінюваності суддів).

Рівень оплати праці повинен встановлюватися у світлі соціальної ситуації в країні та бути порівнюваним із рівнем окладу для вищих державних посад. Оплата праці має ґрунтуватися на загальних стандартах та визначатися за об’єктивними та прозорими критеріями, а не на основі оцінки ефективності роботи кожного конкретного судді (пункт 45 Доповіді Європейської комісії «За демократію через право» (Венеціанської комісії) щодо незалежності судової системи, частина І: незалежність суду, (Венеція, 12-13.03.2010)).

Відповідно до пункту 5 статті 48 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» незалежність судді забезпечується зокрема, окремим порядком фінансування та належним матеріальним та соціальним забезпеченням судді, а частина друга статті 52 даного Закону зазначає, що судді в Україні мають єдиний статус незалежно від місця суду в системі судоустрою чи адміністративної посади, яку суддя обіймає в суді.

Таким чином, судова незалежність як і у міжнародно-правовому аспекті так і відповідно до Законів України - це не тільки право людини на незалежний суд, а й право та обов’язок суду бути незалежним у процесі прийняття рішень, це незалежність судової системи в цілому від виконавчої та законодавчої гілок влади, певні стандарти особистого статусу судді.

Незалежність суддів також гарантуються статтею 126 Конституції України і законами України.

Вплив на суддю у будь-який спосіб забороняється.

Положеннями частини третьої статті 135 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 02 червня 2016 року №1402-VIII встановлено базовий розмір посадового окладу судді: місцевого суду – 30 прожиткових мінімумів для працездатних осіб; апеляційного суду, вищого спеціалізованого суду – 50 прожиткових мінімумів для працездатних осіб; судді Верховного Суду – 75 прожиткових мінімумів для працездатних осіб.

Разом із тим, пунктом 22 розділу ХІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про судоустрій і статус суддів» № 1402-VIII від 02 червня 2016 року встановлено, що право на отримання суддівської винагороди у розмірах, визначених цим Законом, мають судді, які за результатами кваліфікаційного оцінювання підтвердили відповідність займаній посаді (здатність здійснювати правосуддя у відповідному суді) або призначені на посаду за результатами конкурсу, проведеного після набрання чинності цим Законом.

На виконання пункту 23 розділу ХІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про судоустрій і статус суддів» № 1402-VIII від 02 червня 2016 року, до проходження кваліфікаційного оцінювання суддя отримує суддівську винагороду, визначену відповідно до положень Закону України «Про судоустрій і статус суддів» № 2453-VI від 07 липня 2010 року.

Так, частини третя і четверта статті 133 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» №2453-VI від 07 липня 2010 року передбачають, що посадовий оклад судді місцевого суду встановлюється в розмірі 10 мінімальних заробітних плат,а суддів апеляційного, вищого спеціалізованого, Верховного Суду України та Конституційного Суду України – пропорційно до посадового окладу судді місцевого суду з коефіцієнтом 1.1, 1.2. та 1.3., відповідно.

Отже, вказані положення (пункти 22 та 23 розділу XII Закону № 1402-VIII) у їх сукупності унормували рівень винагороди суддів, що не пройшли кваліфікаційне оцінювання, на істотно меншому рівні, у порівнянні із тими суддями, які його пройшли, а також тими суддями, що призначені на посаду за результатами конкурсу, проведеного після набрання чинності Законом України «Про судоустрій і статус суддів» №1402-VIII від 02 червня 2016 року.

Крім того, 01 січня 2017 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» №1774-VIII від 06 грудня 2016 року, пунктом 3 «Прикінцевих та перехідних положень» якого встановлено, що мінімальна заробітна плата після набрання чинності цим законом не застосовується як розрахункова величина для визначення посадових окладів та заробітної плати працівників та інших виплат. До внесення змін до законів України щодо незастосування мінімальної заробітної плати як розрахункової величини вона застосовується у розмірі 1600 гривень.

Дана норма Закону на даний час застосовується Державною судовою адміністрацією України при нарахуванні суддівської винагороди суддям, які не пройшли кваліфікаційне оцінювання та, починаючи з 1 січня 2017 року, наприклад, посадовий оклад судді місцевого суду складає 10 Х 1600 = 16000 грн., що еквівалентно 480 Євро.

Дія вказаних положень (починаючи з 01 січня 2017 року) вже призвела до того, що абсолютна більшість суддів суддівського корпусу України отримують суддівську винагороду в значно меншому розмірі ніж судді, які пройшли кваліфікаційне оцінювання, хоча відправляючи правосуддя, вони виконують рівноцінну роботу згідно з посадовими обов’язками. Станом на січень 2018 року різниця в суддівській винагороді між суддями які пройшли кваліфікаційне оцінювання та тими, що його не пройшли становить більш ніж два рази, а між суддями та членами органів суддівського врядування в десятки разів.

Крім того, сам по собі розмір суддівської винагороди у суддів, які не пройшли кваліфікаційне оцінювання, став значно нижчим у порівнянні з іншими особами, які займають відповідальне становище в Державі та представниками інших юридичних професій. І це при тому, що рівень юридичної відповідальності суддів за прийняття ними рішень та рівень відповідальності перед суспільством є значно більшим ніж у згаданих осіб.

Як зазначено у статті 24 Конституції України, громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом.

На думку делегатів, наведена вище законодавчанерівністьу праві на отримання суддівської винагороди у розмірах, визначених Законом №1402-VIII від 2 червня 2016 року (пункти 22 та 23 розділу XII) та Законом №1774-VIII від 6 грудня 2016 року (пункт 3 «Прикінцевих та перехідних положень») не відповідають як наведеним вище міжнародним стандартам у сфері судочинства так і засадам державної антикорупційної політики України.

Так, засадами державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційна стратегія) на 2014-2017 роки», затвердженими Законом України від 14 жовтня 2014 року № 1699-VII, передбачено, зокрема, створення доброчесної публічної служби та визначено заходи, відповідно до яких необхіднореформувати систему оплати праці публічних службовців шляхом істотного підвищення рівня посадових окладів (з урахуванням рівня оплати праці на аналогічних посадах у приватному секторі). Передбачалось схвалити закони щодо внесення змін до Конституції та законів України, спрямованих на реформування судоустрою та статусу суддів на основі європейських стандартів.

Також, делегати з’їзду суддів зауважують, що статтею 83 даного Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 02 червня 2016 року, визначено, що кваліфікаційне оцінювання проводиться Вищою кваліфікаційною комісією суддів України з метою визначення здатності судді (кандидата на посаду судді) здійснювати правосуддя у відповідному суді за визначеними законом критеріями.

Критеріями кваліфікаційного оцінювання є:

1) компетентність (професійна, особиста, соціальна тощо);

2) професійна етика;

3) доброчесність.

Таким чином, даним Законом не визначено, що метою кваліфікаційного оцінювання є зменшення суддівської винагороди або будь який інший вплив на визначення його розміру.

У Висновку № 18 (2015) Консультативна рада європейських суддів визначала, що у державі, заснованій на принципі поділу влади, взаємовплив дій однієї гілки державної влади та інших гілок повинен відбуватися в межах законодавства та з урахуванням міжнародних стандартів. КРЄС вважає, що коли відбувається невиправдане втручання, органи державної влади повинні бути лояльними й співпрацювати, щоб відновити рівновагу, а цим самим і віру суспільства в стабільне функціонування державних установ. У всіх випадках конфліктів із законодавчою чи виконавчою владою, до яких причетні окремі судді, останні повинні мати можливість звернутися до ради юстиції чи іншого незалежного органу або ж володіти деякими іншими ефективними засобами правового захисту (п. 43).

У зв’язку із зазначеним, з метою утвердження нових конституційних інститутів, що гарантують незалежність судді делегати XV чергового з’їзду суддів України звертаються до Представництв міжнародних організацій та структур в Україні: Європейського союзу, Ради Європи, Міжнародного Валютного Фонду в Україні, Програма реформування сектору юстиції «Нове правосуддя» Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), Координатора проектів ОБСЄ в Україні,Українсько-канадського «Проекту підтримки судової реформи в Україні»:

із запитом розглянути питання можливості надання публічного висновку щодо стану виконання міжнародно-правових зобов’язань у сфері запобігання і протидії корупції у частині відповідності рівня винагороди суддів їх статусу як осіб, що займають особливо відповідальне становище, відповідності гідності їхньої професії та тягареві відповідальності, яка на них покладається, зокрема в частині дискримінації у праві на отримання суддівської винагороди у розмірах, визначених Законом України «Про судоустрій і статус суддів» №1402-VIII від 2 червня 2016 року (пункти 22 та 23 розділу XII) та відповідності таких законодавчих заходів гарантіям незалежності судді.

 

Головуючий на з’їзді                              Б. С. Моніч

Секретар з’їзду                                 О.В. Журавська

Дивитися Завантажити

06.03.2018

Рішення XV чергового з'зду суддів України від 6 березня 2018 року "Про обрання членів Вищої ради правосуддя"

Р І Ш Е Н Н Я

XVчергового з’їзду суддів України

06 березня 2018 року м. Київ

Про обрання членів Вищої ради правосуддя

Відповідно до пункту 5 частини другої статті 129, частини шостої статті 132 Закону України "Про судоустрій і статус суддів", статей 7 – 10 Закону України "Про Вищу раду правосуддя", на підставі протоколу засідання лічильної комісії з проведення таємного голосування щодо обрання членів Вищої ради правосуддя та члена Вищої кваліфікаційної комісії суддів України ХV черговим з’їздом суддів України від 06 березня 2018 року № 5, обрати строком на чотири роки членом Вищої ради правосуддя суддю апеляційного суду Київської області Говоруху Володимира Івановича.

Головуючий на з’їзді                      Б. С. Моніч

Секретар з’їзду                       О.В. Журавська

Дивитися Завантажити

06.03.2018

Рішення XV чергового з'зду суддів України від 6 березня 2018 року "Про обрання членів Вищої ради правосуддя"

Р І Ш Е Н Н Я

XVчергового з’їзду суддів України

06 березня 2018 року м. Київ

Про обрання членів Вищої ради правосуддя

Відповідно до пункту 5 частини другої статті 129, частини шостої статті 132 Закону України "Про судоустрій і статус суддів", статей 7 – 10 Закону України "Про Вищу раду правосуддя", на підставі протоколу засідання лічильної комісії з проведення таємного голосування щодо обрання членів Вищої ради правосуддя та члена Вищої кваліфікаційної комісії суддів України ХV черговим з’їздом суддів України від 06 березня 2018 року № 5, обрати строком на чотири роки членом Вищої ради правосуддя суддю апеляційного суду Харківської області Швецову Ларису Анатоліївну.


Головуючий на з’їзді                       Б. С. Моніч

                      Секретар з’їзду                        О.В. Журавська


Дивитися Завантажити

05.03.2018

Рішення XV чергового з'зду суддів України від 5 березня 2018 року "Про обрання члена ВККСУ - Гладія С.В."

Р І Ш Е Н Н Я 

XV чергового з’їзду суддів України

05 березня 2018 року м. Київ

Про обрання члена Вищої кваліфікаційної комісії суддів України

Відповідно до пункту 6 частини другої статті 129, статей 94 - 95, частини шостої статті 132 Закону України "Про судоустрій і статус суддів ", на підставі протоколу засідання лічильної комісії з проведення таємного голосування щодо обрання членів Вищої ради правосуддя та члена Вищої кваліфікаційної комісії суддів України XV черговим з’їздом суддів України від 05 березня 2018 року № 3, обрати строком на чотири роки (з дня обрання) членом Вищої кваліфікаційної комісії суддів України суддю Апеляційного суду міста Києва Гладія Степана Васильовича.


Головуючий на з’їзді                              Б. С. Моніч

               Секретар з’їзду                                О.В. Журавська

Дивитися Завантажити

06.02.2018

Рішення XV чергового з'зду суддів України від 5-6 березня 2018 року "Про обрання Ради суддів України"

Р І Ш Е Н Н Я

XV чергового з’їзду суддів України

5-6 березня 2018 року м. Київ

Про обрання Ради суддів України

Відповідно до пункту 8 частини другої статті 129, частини шостої статті 132, частини другої статті 133 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», на підставі протоколів лічильної комісії з проведення таємного голосування щодо обрання Ради суддів України ХV черговим з’їздом суддів України від 05 березня 2018 року № 3 та від 06 березня 2018 року № 5 обрати Раду суддів України в такому складі:

від місцевих загальних судів:
Бахаєв Ігор Махмудович суддя Мелітопольського міськрайонного суду Запорізької області;
Бойко Марина Євгеніївна суддя Новокаховського міського суду Херсонської області;
Бутенко Вадим Олексійович суддя Фастівського міськрайонного суду Київської області;
Журавська Олена Василівна суддя Деснянського районного суду міста Києва;
Костюков Дмитро Геннадійович суддя Краматорського міського суду Донецької області;
Мальцев Дмитро Олександрович суддя Шевченківського районного суду міста Києва;
Маслов Віктор Васильович суддя Тростянецького районного суду Сумської області;
Мовчан Дмитро Валентинович суддя Ленінського районного суду міста Дніпропетровська;
Плахтій Інна Борисівна суддя Луцького міськрайонного суду Волинської області;
Савенко Оксана Миколаївна суддя Городищенського районного суду Черкаської області;
Чебан Вікторія Миколаївна суддя Шевченківського районного суду міста Чернівці;
від місцевих адміністративних судів:
Головенко Олег Дмитрович суддя Київського окружного адміністративного суду;
Жук Андрій Володимирович суддя Тернопільського окружного адміністративного суду;
Котеньов Олексій Геннадійович суддя Харківського окружного адміністративного суду;
Чорна Валерія Вікторівна суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду;
від місцевих господарських судів:
Колісник Іван Іванович суддя господарського суду Дніпропетровської області;
Марченко Оксана Володимирівна суддя господарського суду міста Києва;
Мороз Наталія Валеріївна суддя господарського суду Львівської області;
Суярко Тетяна Дмитрівна суддя господарського суду Харківської області;
від апеляційних судів з розгляду цивільних, кримінальних справ, а також справ про адміністративні правопорушення:
Єремейчук Сергій Володимирович суддя апеляційного суду Рівненської області;
Дьомич Людмила Миколаївна суддя апеляційного суду Кіровоградської області;
Калараш Андрій Андрійович суддя апеляційного суду Одеської області;
Масенко Денис Євгенович суддя апеляційного суду міста Києва;
від апеляційних адміністративних судів:
Мєзєнцев Євген Ігорович суддя Київського апеляційного адміністративного суду;
Моніч Богдан Сильвестрович суддя Житомирського апеляційного адміністративного суду;
від апеляційних господарських судів:
Власов Юрій Леонідович суддя Київського апеляційного господарського суду;
Діброва Галина Іванівна суддя Одеського апеляційного господарського суду;
від Верховного Суду
Кравчук Володимир Миколайович суддя Верховного Суду;
Краснов Єгор Володимирович суддя Верховного Суду;
Остапук Віктор Іванович суддя Верховного Суду;
Ткачук Олег Степанович суддя Верховного Суду.

Головуючий на з’їзді                      Б. С. Моніч

         Секретар з’їзду                              О.В. Журавська

Дивитися Завантажити